19 listopada o godzinie 17:00, w dzień finału kampanii Dzieciństwo bez Przemocy cała Polska rozbłyśnie na czerwono! 🚨 Ciebie zachęcamy do symbolicznej zmiany zdjęcia profilowego na czerwone oraz opisania go hashtagiem #19listopada jako znak, że stoisz po stronie dobrego dzieciństwa, Dzieciństwa bez Przemocy! ❤ Załączamy gotową grafikę, którą możesz wykorzystać 🙂
Jeśli masz taką możliwość, zrób 19 listopada zdjęcie oświetlonego budynku lub obiektu w Twoim mieście i umieść w mediach społecznościowych z hashtagiem #19listopada 👉 na stronie www.dziecinstwobezprzemocy.pl znajdziesz mapę zgłoszonych podświetleń
Nadal możesz także zgłosić podświetlenie budynku lub obiektu w swoim mieście 🤩 Jak to zrobić? 👇
🔴 Jeśli obiekt jest wyposażony w oświetlenie architektoniczne:
Skontaktuj się z administratorami dużych obiektów, które mają takie oświetlenie. Możesz zaprosić lokalną agencję eventową lub wypożyczalnię oświetlenia do współpracy na preferencyjnych warunkach! 🌟
🔴 Jeśli obiekt nie ma oświetlenia architektonicznego:
Spróbuj oświetlić fasadę budynku na czerwono lub wyświetlić znak akcji. Użyj projektora biurowego lub domowego z mocną lampą – to świetna alternatywa! 🎥
🔴 Jesteś osobą prywatną?
Rozświetl swoje okna czerwonym światłem lub wyświetl znak graficzny. Wykorzystaj taśmy LED lub żarówki, które dają możliwość zmiany koloru! 🏙️
Szczegóły: www.dziecinstwobezprzemocy.pl/jak-dolaczyc
Za organizację kampanii odpowiada nasza Fundacja oraz Krajowa Koalicja na rzecz Ochrony Dzieci. Celem tej akcji jest promowanie dobrego dzieciństwa, które daje moc oraz podkreślenie niszczycielskiej siły przemocy.
Kampania to wiele konferencji w każdej części kraju, kilkadziesiąt webinarów i lekcji online, spotkania edukacyjne dla rodziców oraz profesjonalistów, to tysiące inicjatyw zgłoszonych na naszej stronie i setki tysięcy osób, które wierzą, że każde dziecko zasługuje na bezpieczne dzieciństwo.
#DzieciństwobezPrzemocy #FundacjaDajemyDzieciomSiłę #krajowakoalicjanarzeczochronydzieci
Sfinansowano z Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości oraz ze środków Save the Children International. Partnerem Głównym jest Rzecznik Praw Dziecka Monika Horna-Cieślak. Partnerem Strategicznym kampanii jest LIBRUS