W Kłaninie są certyfikowane Babcie

5 listopada br. w świetlicy wiejskiej w Kłaninie odbyło się zakończenie „Akademii dla babć i dziadków” w ramach Regionalnej Akademii Rodziny. Zajęcia odbywały się cyklicznie, skierowane były do osób w wieku emerytalnym. Udział w warsztatach pozwolił na zdobycie umiejętności interpersonalnych i wychowawczych, niezbędnych w relacjach: Dziadkowie–Wnuki oraz Dziadkowie – Rodzice wnucząt. Warsztaty prowadzone były we współpracy z Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie.

INFORMACJA

Kierownik Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bobolicach informuje: że, od 26 listopada 2018 r. Dział Świadczeń Rodzinnych, Wychowawczych oraz Funduszu Alimentacyjnego zostaje przeniesiony do budynku ośrodka przy ulicy Jedności Narodowej 13. W dniach 19-23 listopada 2018 r. z przyczyn organizacyjnych uprzejmie prosimy Klientów naszego ośrodka o zgłaszanie się we wskazanym terminie tylko w sprawach pilnych. PROSIMY O WYROZUMIAŁOŚĆ NASZYCH KLIENTÓW. ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAMY…. Czytaj dalej…

„Dar serca” dla koszalińskiego Hospicjum

1 listopada wolontariusze z gminy Bobolice włączyli się w akcję „Dar serca” organizowaną przez koszalińskie Hospicjum. Od godz. 9.30 do 13.30 grupa 43 wolontariuszy kwestowała na bobolickim cmentarzu komunalnym na rzecz Hospicjum im. Św. Maksymiliana Kolbego w Koszalinie. Wolę bezinteresownej chęci pomocy podczas zbiórki wyrazili: Pani Mieczysława Brzoza Burmistrz Bobolic, nauczyciele i uczniowie Szkoły Podstawowej im. H.Sienkiewicza w Bobolicach, uczniowie Szkoły Podstawowej w Drzewianach… Czytaj dalej…

Z KOMPASSEM WPROST KU KARIERZE

Firma KOMPASS INVEST Sp. z o. o. z Poznania realizuje projekt „Z KOMPASSEM WPROST KU KARIERZE – program na rzecz aktywizacji zawodowej osób biernych zawodowo w wieku 30 lat i więcej z województwa zachodniopomorskiego”. Projekt skierowany jest do osób biernych zawodowo (44 kobiet i 36 mężczyzn), o niskich kwalifikacjach, w wieku 30 lat i więcej, zamieszkujących tereny Specjalnej Strefy Włączenia woj. zachodniopomorskiego. W ramach… Czytaj dalej…

Informacja

Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bobolicach, uprzejmie informuje,że w dniu 31-10-2018 r. ośrodek  będzie  czynny do godz. 14.00

W hołdzie dla niepodległej dla tych co mają srebrne włosy i złote serca

26 października 2018 r. odbył się Gminny Dzień Seniora pt. „W hołdzie dla niepodległej”. Realizacja tego przedsięwzięcia była możliwa dzięki dofinansowaniu z Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich i wsparciu Burmistrza Bobolic. Seniorzy są strażnikami tradycji rodzinnych, patriotycznych, zbiorowej pamięci historycznej oraz zachowania i utrwalania tożsamości narodowej. Tegoroczny Gminny Dzień Seniora był szczególny. Obchodziliśmy go w przededniu setnej rocznicy odzyskania niepodległości… Czytaj dalej…

INFORMACJA

Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, iż pomoc materialna o charakterze socjalnym (stypendia szkolne) wypłacona zostanie w porządku alfabetycznym w dniach: A – O     – 04 grudzień  2018 r. P – Ź     – 05 grudzień  2018 r. Zapraszam do odbioru świadczenia, po okazaniu decyzji administracyjnej. Jednocześnie proszę o odbiór decyzji w dniach od 12.11.2018r. do 16.11.2018r. w pokoju nr 1 w Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Bobolicach.

„Dar serca” dla koszalińskiego Hospicjum

Szanowni Państwo,  po raz kolejny chcielibyśmy włączyć się w zbiórkę na rzecz koszalińskiego hospicjum. Okres jesienny to czas  zadumy, kiedy pochylamy się nad ludzkim cierpieniem i przemijaniem. W natłoku codzienności nie zastanawiamy się nad tym, ale to nie znaczy, że nas to nie dotyczy. Nie bądźmy obojętni na los osób przebywających w Hospicjach. „Hospicjum to też Życie”, choć kruche, wątłe, ale Życie do końca, do ostatniej chwili. Zwracamy się z uprzejmą prośbą o włączenie… Czytaj dalej…

Zatrudnienie logopedy

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobolicach zatrudni w ramach umowy zlecenia logopedę do Centrum Wspierania Rodziny przy ul. Ratuszowej 1, w Bobolicach liczba godzin pracy do 32 godzin  miesięcznie.  Planowany termin zatrudnienia od 1 października 2018 r.